Veelgestelde vragen

Let op Vragen via de mail worden alleen beantwoord, als deze niet bij de veelgestelde vragen staan.

Hoe kan ik jullie bereiken?

We ontvangen ca. 300 mailtjes per dag. Zodoende kunnen we jouw vraag alleen beantwoorden als deze niet bij de veelgestelde vragen staat. Dan doen we dat altijd binnen 2 werkdagen 🙂

Mail dan naar info@psychologieintheater.nl

Kan ik een vaste zitplaats kiezen?

Wanneer je last hebt van verminderd zicht/gehoor, claustrofobie of hoogtevrees, kunnen we aparte plekken voor je reserveren. Geef dit dan uiterlijk een week na je bestelling door via info@psychologieintheater.nl. Vermeld hierbij je bestellingnummer.

Waar kan ik meer informatie over mijn theaterbezoek vinden?

Ben je op zoek naar informatie over bijvoorbeeld parkeren, horeca-mogelijkheden en de openingstijden van het theater? Klik dan hier

Hoe lang duurt de voorstelling?

De voorstelling duurt van 19.30 tot uiterlijk 22.30 uur (inclusief pauze). De zaaldeuren gaan 30-15 minuten van tevoren open.

Kan ik mijn tickets verplaatsen of retourneren?

Aangezien onze organisatie werkzaam is in de evenementenbranche met datum gebonden evenementen kan geen gebruik worden gemaakt van het herroepingsrecht. Tickets kunnen niet worden geretourneerd of verplaatst. Het bepaalde in artikel 6:230p sub e BW is van toepassing op de losse tickets.

Hoe kan ik mijn tickets doorverkopen?

Je kunt je tickets via alle platformen doorverkopen. Dit gebeurt veelal via Ticketswap, Marktplaats of Facebook.

Heb je jouw pdf-tickets nog niet ontvangen? Klik dan hier: geef me mijn pdf-tickets voor verkoop

Let op Wil je tickets voor Dichterbij of Ons Kind doorverkopen, klik dan hier