Veelgestelde vragen

Mijn downloadlinkjes in de mail werken niet. Wat nu?

Op 18 november zijn we overgegaan op een nieuw ticketsysteem. Dit maakt dat de downloadlinkjes van bestellingen geplaatst vóór 18 november helaas niet werken.

Maar geen zorgen! We kunnen de downloadlinkjes in het theater gewoon uitlezen. Neem de mail met linkjes dus mee!

 

 

Waar kan ik meer informatie over mijn theaterbezoek vinden?

Op deze pagina vind je meer informatie over jouw theaterbezoek. Denk aan informatie over parkeren, horecamogelijkheden, openingstijd van de theaterzaal etc.

Hoe kan ik jullie bereiken?

Je kunt ons mailen via info@psychologieintheater.nl

Let op: als jouw vraag niet tussen deze veelgestelde vragen staat of beantwoord kan worden adhv de informatie in deze link, beantwoorden we jouw vraag binnen 2 werkdagen.

 

 

Ik heb geen tickets ontvangen. Wat nu?

Je kunt via onze selfservice tool opnieuw je tickets aanvragen. Klik hier om naar de tool te gaan.

Kan ik na de bestelling een BTW factuur ontvangen?

De factuur wordt meegezonden met jouw tickets.

Kunnen mijn tickets verplaatst of geretourneerd worden?

Aangezien onze organisatie werkzaam is in de evenementenbranche met datum gebonden evenementen kan geen gebruik worden gemaakt van het herroepingsrecht. Tickets kunnen niet worden geretourneerd of verplaatst. Het bepaalde in artikel 6:230p sub e BW is van toepassing op de losse tickets.

Kan ik mijn tickets doorverkopen?

Je kunt je tickets doorverkopen. Dit gebeurt veelal via Ticketswap, Marktplaats of Facebook